„Кръстопът“: СПИСАНИЕТО – БРОЙ 13 (година II, бр. 2) – СЪДЪРЖАНИЕ

Публикувано от на март 1, 2010 в 12:53 pm.

Съдържание на брой 13 (година II, бр.2) на eлектронното списание за литература „Кръстопът“ – по раздели (авторите във всеки от тях са подредени по азбучен ред на имената) и категории…



ЛФ – ПОЕЗИЯ:

Георги Милев:
     Хайку и тристишия

Кристин Димитрова:
     Една усмивка с остри краища

Лина Панаоки:
     Мило мое дневниче, днес ще те наричам Бетелхайм
     Социална отговорност

Мария Гюрова:
     Действителната стойност
     Нощта срещу Св. Атанас

Мирослав Христов:
     Легло
     рембо тусирол дрехи вълни копчета бизнес

Мая Любенова:
     Из „Парченца синьо“

Невена Борисова:
     Архитектура
     Ден

Радостина Ангелова:
     Да се влюбиш в Остин
     Две-пи-ер

Роза Боянова:
     Надписи върху мостче
     Това Стихотворение

Стоил Рошкев:
     Туроператорски безбрежия



ЛФ – ПРОЗА:

Владислав Христов:
     Бастунът
     История за нощницата на лейди Годайва и едно малко коте

Иво Георгиев:
     Карпачо

Мария Липискова:
     Точно тази поза
     За буквите ни

Надя Вълканова:
     Акомодация

Цветелина Георгиева:
     Къщата, над която не спираше да вали
     Наред



ДУМИ ЗА КНИГИ:

     Диана Иванова: Антропология на празнотата (предговор на “Моята улица: кубински истории”)

     “Три” на Петър Чухов

     Силвия Томова в “Страници”-19: За “Разкази на едно софийско копеле”

     Васил Георгиев: Улиците на “Уличник”

     Росица Ташева се представя с “Колкото до Шотландеца” в Orange center

     Виолета Тончева: Митовете не са това, което бяха или Как да се употребява лабиринта, ако е за романтични минотаври

     В „Страници“ – литература от Фарьорските острови (представена от Петя Хайнрих)



ВЕСТНИК:

     “Моята улица: кубински истории” с премиера в Onda
     Още две книги от поредицата “Европейски романтизъм” са в книжарниците
     Милена Фучеджиева: Десет хиляди основания да си чужденец в родината си
     Борислав Пекич – с два романа, преведени на български език
     Среща с „Естрада“ и Стоил Рошкев

Коментарите са заключени.